E; bra 2010?

vi gör en sammanfattningslista om 2009 tycker jag, lite såhär i förväg!  (gör samma som Hanna)



för att få ett bra år 2010.


ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - både bra&dåligt, beror på hur man ser det...
Bättre än förra året?  - ohyes!
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - haha, japp!!!!
Har du flyttat under år nollnio? -  nejjjru ;D
Har du hittat en ny låt som du älskar? - för många!
Isåfall vilken? - jag kan ju inte skriva alla här jue! men som Hanna sa, Jordin Sparks NYA album är grymt!
Har du kysst en främling? - nope....

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - kund ha varit bättre, men året är inte slut!
Har du varit kär? - höhöh.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - hmm, kanske, kanskeinte...
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - mayyybbeeee ;D
Har du haft ett hemligt förhållande? -  haha. nejjj!


SORG&HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - inte vad jag vet iaf :D
Har  någon i din släkt avlidit? - nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - tror inte det. Om någon, isåfall Hanna... 
varit i slagsmål? - neej, lr. nej.... (Hanna och jag hade lite slagsmål i typ mars men, det räknas inte)


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - för många saker!
Isåfall vad? hahahah, skulle jag aldrig berätta här heller =)
Har du skämt ut dig? -  tyvärr har jag nog dt...
har du ljugit för en vän? - jappp
Har du varit ute en hel natt? - nee, halva bara ;D
Har du blivit tagen av polisen?  - nej, duktiga jag!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - aa
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - aa

 

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - frödingskolan....
har någon varit elak mot dig i skolan? - nej, det är bara jag som är elak..
Hatar du ngn på din skola? -  hatar är väl ett starkt ord..
Har du gjort ngt framsteg? - ja, som jag har!
Haft alla rätt på ett prov? - haha, ingenting som jag lägger på minnet!, tyvärr...

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - jaa, eller nästan träffat!!!
Har du förlorat en vän? - hmm... mjoooo..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - oj, det vet jag inte faktikst
Har du ljugit för en bästavän? - nej, hon är bästavän för en anledning. För att jag inte ska ljuga för henne!
Har du haft en relation med en vän? - nej, inte på det viset.
Har du många killkompisar? - jaa, dom bästa oxå... även dom sämsta, ingen nämnd ingen glömd


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Okej, mycket? :D

2009-12-14 @ 21:36:33
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Men de blir ju så ensidigt xD.



Mina läsare har röstat fram mig till final hos AmandaVarDet. Var gärna med och rösta fram mig till finalist! Du får rösta hur många gånger du vill, men bara en gång i varje kommentar! Jag har nummer fyra!



http://amandavardet.blogg.se/2009/december/de-magiska-tva.html#comment

2009-12-14 @ 21:39:23
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: MARILENA

Hehe okei, de låter bra :)

2009-12-14 @ 21:44:07
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0