godnatt, ellernåt



haha, jag känner mig som en 3åring....  Men jag måste sova nu :O Det är ju ganska illa... Men jag hoppas på att jag kommer att vakna typ 7 imorgon, för då vet jag att jag kan sova lite till!!

Är det bara jag som gillar att vakna typ halv2/2 på natten och inse att ni har ett par timmar till att sova... Jag typ älskar det...  Det värsta är att vakna precis innan alarmet ringer, det gjorde jag imorse. EN jävla minut...
Men nu, sängen..  Imorgon ska jag kolla på julklappar, på internet...  Sen så plugga lite, SÅKLART!!!!!

Men hoppas att eran fredag va bra och att helgen startar bra.. (vad trevlig jag lät)


detta innan ni ska sova...  En läsare tipsade om en annan bra sak som jag ska testa!!! Länkar imorgon, om jag kommer ihåg...  Känner du sig träffad så skriv en kommentar!!! MEn jag glömmer nog inte !!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0