HJÄÄÄLP

Det är precis vad jag behöver!

Det är såhär va...  Jag och en kompis retas lite med varandra.. Bara för att förnedra varandra, det roligaste som finns om jag får säga det själv.. När den andra fyller år så får man ett förnedrande sms...

Nu är det så att det är ju självaste julafton imorgon.. Då måste det ju skickas sms. Nu kommer det som jag behöver hjälp med!

Något som man kan skriva på jul som är lite förnedrande

Helst ska nåt med "Bonde-söker-fru" vara med

Sen så självklart, god jul ska vara med!!!

Tack på förhand.. Är ni duktiga och ger mig gulliga tips så kommer det bilder på mitt rum sen!


yepp, lika busig som jag ser ut att vara ... heheh...
(nu jäklar Hanna om du skriver inlägg!!!)


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

HAHAHA, ska försöka tänka ut något. men de va inet lätt får jag lov att säg :o.

2009-12-23 @ 17:15:18
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: josefine

visst är det :D.d

2009-12-23 @ 17:52:49
URL: http://cissikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0