jag behöver hjälp



sådär då va... 

Har sett på "en sång för hemlösa" på tv3play... Det är E.M.D. som har gjort den där låten, "välkommen hem", den handlar ju typ om hemlösa om jag har fattat det rätt..
Det är ju typ som en dokumentär, men den är faktiskt bra. Dom visar upp en sida av hemlösheten som man inte har sett tidigare..
Den är helt klart värd att se tycker jag!

Vi har fått julklappar oxå, hahha. Jag älskar julklappar, spec när man får dom innan jul! Det känns som om julen är längre då... Vi fick från hon som äger våran foderhäst och hon har även den söta underbara älskade hästen som jag rider...  Det va body lotion & shower gel från th body shop, jag fick den som luktar vanilj... Sen så fick vi ett varsitt paket Toffifee, det är lixom tradition. Vi får alltid det av henne.. hahahha, förra året hade jag ju "godis lov", oxå hade jag bara en månad kvar..Så jag lät den stå, då va det nån jävel som åt upp den!!! DÅLIG STIL! hahha ..

Jag är inte alls trött, jag brode vara det.. somnade 4 imorse, haha. Vaknade halv11.. typ... Jag är konstig..

Jag behöver hjälp!!! Jag ska skicka ett lite elakt men ändå roligt och retsamt sms till en kompis på jul. Som ett god-jul-sms... Har ni nåt tips vad man kan skriva? Det skulle vara roligt om nåt med bonde söker fru finns med.!!!!.  Ni är världens sötaste om ni hjälper till!


busigt av mig! hahah.. Jag ska sova snart.. Godnatt, sov så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0