kul

Hej jag heter hanna och jag har tråkigt så jag tänker göra en lista
hejå




Namn: Hanna, du själv?

Piercingar: ja, i öronen

Tatueringar: nee

Längd: 164cm

Skostorlek: 38

Hårfärg: brun med ljusa slingor

Fräknar: jaa (a)

Motto: lev dagen som den kommer

 

Kär? oja verkligen, haha nej faktiskt inte

Önskar du att du bodde någon annanstans? jarå ibland, ibland inte

Tycker du att du är attraktiv? haha, nja

Dricker du? vatten dricker jag varje dag ;o

Röker du? nixpix, vp ibland

Vilket schampo använder du? bra fråga för jag minns inte

Vilken parfym använder du? miss sixty

Vad är du rädd för? mycket, men ormar. nej men för att vara djup så att bli lämnad. livrädd faktiskt

Gillar du att tvätta? finns ju inget bättre, vilken 15åring ÄLSKAR inte det ? (ironi)

Gillar du berg- och dalbanor? JAAAA :D

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Smala Sussie

Filmen du köpte? fan år sedan ;o

Låten du hörde: umbrella

Låten du laddade ner? minns inte ;o

Personen du ringde? vet inte, historiken är borta på mobilen

Personen som ringde dig? som sagt vet inte

TV-program du såg? jag ska bli stjärna eller vad det heter?

Person du tänkte på? Måste varit Helena, fick sms av henne

 

 

Favorit...

Låt: Kan inte välja en, tror du jag är tokig eller?

Sak att göra: hehe, :$. nej men alltså shoppa ;o. Dyrt men kul

Sport: ridning & fotboll ibland och skidor ibland

Dryck: vatten, julmust & cider. Härlig blandning

Kläder: allätare, haha ;d

Film: Jesus ska jag välja en här också? A walk to remember är sjukt fin och bra och sorglig. White chicks är ju suveränt bra också.

Bil: Kör bil ofta så jag drar till med Range Rover

Serie: Pinsamt men Andra Avenyn, det är den jag följer nu

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? JA

Gråtit över en flicka? nej inte på det sättet

Ljugit för någon? tyvärr

Varit i slagsmål? nej vet du vad

Blivit arresterad? nixpix

Träffat någon från internet IRL? öhm, nej tror jag inte

 

Antal...

Gånger du varit kär? inte så många gånger

Gånger ditt hjärta brustit? 1 eller 2

Hjärtan brustet på grund av dig? inte en blek

Tjejer du kysst? pussat faktiskt

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? jo men dom flesta

Gånger ditt namn varit med i tidningen? hahahahahaha, öhm 3 kanske ?

 

Senaste...

Boken du läste? en i skolan

Personen du fick e-mail av? kollar aldrig mailen, dålig stil av mig

Personen du fick brev av? farmor & farfar ;p

Personen du fick sms av? Helena

Gången hela din familj åt middag tillsammans? idag (a)

Saken du köpte? öhm, julklapp

Vad har du gjort idag?
sovit, ätit, slappat, ridit, duschat, ätit, suttit vid datorn


Var det kul?
MYCKET

Brukar du svära mycket? för mycket

När stiger du upp på morgonen? olika men runt 11 halv12

Vad har du på dig? grr, nej men tights, linne & cardigan

Vad ska du göra ikväll? sova tänkte jag

Vad är du allergisk mot? dig. nej men alltså inget

Var har du ont? ingenstans, men tackar som frågar

Använder du hårspray? ja ibland

Kan du stå på händer? ingen aning, inte så bra iaf

Håkan Hellström eller The Ark? gah, inget tack. Men the ark om jag MÅSTE välja

Salt eller socker? oj, socker

Gillar du ketchup? ibland haha

Är du glad nu? ganska så

Var du glad igår? lite

Vad dansar du till? musik som är nice

Stockholm är... ? stort och trevligt

Göteborg är... ? en mysig lillstor stad

Kan du sjunga? klart, men inte alltid så fint

Spaghetti eller makaroner? det första

Land du vill besöka? USA, thailand, italien & nya zeeland


Kommentarer
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej :D hur ska du fira julafton? :D

hoppas du får en bra jul :)

Kram Linda

2009-12-23 @ 01:12:18
URL: http://rosachica.blogg.se/
Postat av: sandra

haha rolig litsta :)

kram

2009-12-23 @ 03:53:51
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Sara

- Tack detsamma! :)

2009-12-23 @ 09:27:38
URL: http://modigs.blogg.se/
Postat av: daniella

va bra :)

aa eller hur anna anka suger

2009-12-23 @ 10:12:04
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: daniella

TÄVLA I MIN BLOGG OM ATT BLI VECKANS BLOGG!

2009-12-23 @ 11:18:35
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA

sv; Blir du sjuk lätt :o?

2009-12-23 @ 11:27:09
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: sandra

Tror jag ska göra det :P haha

kika in om 15 min och kolla svaren :P kram

2009-12-23 @ 12:27:46
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0