svaren

Nu kommer jag svara på alla frågor, utom dom som är för privata enligt mig men då skriver jag det!


När fyller ni år och hur många minuter skillnad?

svar: Vi fyller år den 10 Maj och det är 1 minut mellan oss. Elin är äldst :)

är det roligt att ha en tvilling?

svar: Det är roligt för det mesta att ha en tvilling för man ofta har någon att umgås med men som vi har sagt innan så ses man ofta som som en person istället för två vilket är jobbigt. Men för det mesta är det roligt!

vilka bloggar läser ni?

svar: Jag kan ju bara svara för mig nu men jag läser många bloggar. Kenzas, Linda Blom, Malin Asklund, Blondinbella, Albin Axelsson, Johanna, Eveline, Tyras, Fokis och ibland Kissies.

Vad skiljer er mest åt ?

svar: Oj vilken svår fråga men rolig. Det som skiljer oss åt i våra personligheter är nog att jag inte är lika försiktig som Elin. Till utseendet är det våra munnar som skiljer sig mycket kan jag tycka. Även våra ögon!


Har ni pojkvänner?

svar: kan bara svara för mig så nej


Har ni samma vänner?

svar: endel samma vänner har vi, sen har jag vänner som Elin inte känner och hon har dom som jag inte känner och umgås med.

Oskuld?

svar: sug på den karamellen ;)

Umgås ni mycket med varandra ?

svar: Det blir ju lätt så att vi umgås eftersom vi har hästen tillsammans men annars så umgås vi inte alls mycket. Vi är oftast inte med våra kompisar tillsammans.


Vad föredrar ni mest cola eller fanta ?

svar: i vintertider är det julmust som gäller för mig men annars cola tror jag!

 
Choklad eller chips ?

svar: choklad tror jag nog ;)


Vilka bloggar är era favvoriter ?

svar: oj ska man välja favoriter nu också. Men Kenzas och Malins är nog mina favoriter! :D


Vad är största skillnaden mellan er ?

svar: Vi är ganska olika faktiskt det är nästan bara utseendet som är likt. Vi är ju inte som natt och dag men som jag sa innan så är jag nog mer framåt än vad Elin är.

Hur känns det att ha en tvilling ? :)

svar: Jo men det känns egentligen inte något speciellt. Men tänkte att vi skulle skriva ett inlägg om hur det känns imorgon eller något så man kan förklara allt !:D

dina framtidsdrömmar, jobb, familj elelr vart du vill bo? :)

svar: oj här fick jag minsann bita i det sura äpplet och tänka till, rejält.
Men jag vill jobba med människor på något sätt som psykolog eller något liknande och familj vill jag ju ha såklart men det är ingenting jag har tänkt på så mycket. Det är med boende är också svårt alltså, som det känns nu så bor jag antingen i Karlstad eller i Göteborg i framtiden. I mina drömar iaf :)

vad fick er att börja blogga=)?

svar: Jag hade en egen blogg innan och då skrev jag någon gång att jag har en tvilling och flera reagerade positivt på det och tyckte att hon också skulle blogga. Så Elin fick göra ett gästinlägg och alla gillade det så vi gjorde en blogg tillsammans.
Det som fick mig att blogga från början är nog att jag tycker det är roligt att skriva och att folk kan tycka till om det man skriver är ju super. Så kan man dela med sig av så mycket :)


Hoppas ni fick svar på era frågor :)

Kommentarer
Postat av: MARILENA

Kul att läsa :)



Tack ska du ha ! Den kommer från Nelly :)

2009-12-21 @ 22:42:29
URL: http://marilena.blogg.se/
Postat av: Pamela

Sv: till 11 januari tror jag. Du då? :)

2009-12-22 @ 10:27:46
URL: http://zoniex.blogg.se/
Postat av: sandra

oki vad bakade du då?

jag sitter och kollar lite på tv nu :)

kram

2009-12-22 @ 10:54:58
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Norea

Jag hittade massor av bra julklappar faktiskt XD

Händer?

2009-12-22 @ 11:07:44
URL: http://noreal.blogg.se/
Postat av: Simone

Hallååå godingar! hur är det?

2009-12-22 @ 11:25:13
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Felicia - tävling pågår, avgörs på julafton!

nu vet man ju lite mer om er :D

2009-12-22 @ 11:55:58
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra då vet man lite mera :D !

ska ni göra idag då ? :)

2009-12-22 @ 13:07:52
URL: http://mittttliv.devote.se
Postat av: azraaa

sv: hehe okej

alltid kul & läsa igenom frågor :d

2009-12-22 @ 13:11:00
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0