vet inte?

varför jag är så seg idag? Jo men det vet jag, det är ju för fan lördag och jag har sovit 11 timmar inatt. Att sova mycket gör en trött men man måste ju. Ändå så var det pappa som väckte mig -.- . OGILLA ;o

idag blir det chill hela dagen orkar inte göra något alls faktiskt, när pappa&mamma drar hemifrån kommer jag bara slappa i soffan annars så är dt alltid någon som vill göra mig sällskap där. Idag vill jag bara varaf själv, det är en vara-själv-dag idag :). Sånt kan man behöva :)


bilden hör inte alls till texten men den är söt :d


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Jo, det måste ju vara så alltså :D

2009-12-05 @ 12:58:43
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0