090701...

Hej, igen..

Dagen som gått så har jag suttit vid datorn mest, eftersom det har varit moln/åska/regn/sol, hela dagen typ. Det sistnämnda har det varit minst av.  Men nu i skrivande stund så är det sol och varmt. Jag kan även säga att typ ingenting har gått min väg idag, jag fick b.la. ett lock från en sån där som man lägger dynor i till utemöblerna. Det locket smälldes igen på min tumme. Ont som bara den gjorde det. Jag sa till mamma att fingret hade trillat av, hahah . hon bara, VAH :O!?!. inte så kul för henne skulle jag tro..

Lite tråkigt när det inte är sol ute tycker jag!, Men ajg hoppas att det blir sol på fredag ialafall, och imorgon såklart. Så jag kan steka lite. hahaha

Skriver om bland den bästa känslan i världen sen. Inget uppnår det nästan.  Men nu ska jag inte avslöja nåt mer...
Ska gå ut och spela fotboll nu. Ciao..

//Elin♥


Ullevi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0