090718

Godmorgon eller nåt..

Nu är jag lite gladare än vad jag va inatt kan jag säga.. Har inte varit så trött som jag va då, på länge. Nu är jag fortfarande trött men jag klarar mig. Får jag några fina kommentarer så blir jag glad igen. Många tyckte om bilden som jag la upp i nåt inlägg, där jag skrev att det va jag på bilden. Hanna är fortografen och kameran kanske jag inte vågar säga vad det är för någon? Lägger upp lite fler såna bilder i detta inlägget.

Dagen kommer inte bestå av så mycket, ska jag ta igen bloggandet från igår, hjälp! Nu måste jag komma på vad jag ska skriva om oxå, men det brukar vara det minsta problemet! Kanske så ser jag lite på tv, spelar kort med Hanna. Ja lite sånt. Men just nu så behöver jag lite godis. (har bett pappa att han ska köpa) för att bli lite glad.

Jag har drömt sjuka drömmar oxå dom 2 senaste nätterna. Natten till igår dömde jag om en kompis och det blev heöt skumt. hahahha, Att vi blev tsm och sådär. När jag vaknade va det precis som om det skulle ha kunnat hänt, för det blev verkligen bilder! Inatt drömde jag om en annan, att han blev blond också hände det massa saker. ahha, sjukt.
Har ni haft några konstiga drömmar nån gång?

Nu ska jag svara på kommentarer om nån har kommenterat, sen så ska jag som vanligt kolla på lite kläder. Lovely!

//Elin♥






mitt hår ser ju lite roligt ut på dom 2 första bilderna...

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Haha, drömmar kan verkligen vara sjuka ibland ;P

Härliga hoppbilder :D ihi.



Svar; Hehe nej inte lätt o gissa, skulle kunna vara vad som helst :P Kan berätta på måndag, om det blir av då :)

2009-07-18 @ 12:02:59
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0