Drömhår!

Jag, visst gillar jag mitt hår. Men det är platt. Vilket jag inte gillar, det blir lockigt när jag har duschat/badat &  varit ute i regnet. Här får ni ngra bilder på helt underbara hår & hårfärger :)


Gisele, hårfärgen och allt.. Snyggt som fan ...


Ytterligare en bild på Gisele, Jag gillar detta oxå. Snyggt som fan..


Laurens hår är också fint, men för kort för mig...


Gillar denna hårfärgen och håret. Tror väl att det är extensions. Men fint ändå..

Nu vet ni vad jag gillar för hårfär och sånt.
Vad gillar ni bäst?

//Elin♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var glad över ditt raka hår, mitt hår är liksom vääldigt lockigt och det är blä =(

2009-07-14 @ 01:26:58
URL: http://ssofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0