Förvånad & Utlåning!

Nejj, nu kan jag inte hålla mig längre. Hanna sa att jag inte fick skriva. Men nu är det ju ny dag!.

Måste säga att det va frvånansvärt MÅNGA som tyckte att jag & Hanna är lika, inte bara lika utan jättelika herregud. Då kan jag säga att ni inte har sett många tvillinar i era liv. hahahha, iaf inte såna som är ruskigt lika!!  Men ni tyckte ju det, jag tycker en annan sak!

Ja men jag skriver bara för att säga att Karl (bror) ska låna min dator (ögonsten) till på torsdag!!! Det betyder att jag får bo i hans rum och använda hans dator hur mycker jag vill, har han sagt!  Detta betyder också att det inte kommer bli lika lätt att uppdatera lika ofta för mig. För jag kommer nog inte orka springa in & ut. Kanske får jag låna Hannas dator nån gång? Ville bara säga det. Vet inte heller när jag uppdaterar er om mitt glammiga liv imorgon, men kommentera!!!!! Jag gillar det som fan!!!

Ha det bra, love yah <3 (några av er ialafall!!!, ni som kommenterar)

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

sv: hah, du borde skjuta han:D

2009-07-06 @ 02:21:37
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: oscarpettersson

sv: aah, du borde jag han med sax !

2009-07-06 @ 02:29:20
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0