Lista nr. 2...

Här kommer lista nr.2 , så snart så vet ni lite mer om oss. (hoppas att Hanna gör lisan sen oxå). Bara att fråga om det är något som ni undrar över!

Hur gammal är du om fem år? 20=)
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jag har inte tillbringar 2 tim, med någon idag. Men igår. Hanna.
Hur lång är du?  ca. 164/165, tror jag.
Vilken är den senaste filmen du sett? High school musical, tror jag;D
Vem ringde du senast? Anders, haha. ni vet inte vem han är...
Vem ringde dig senast? Pappa, fortfarande.
Hur löd det senaste sms:et du fick?  Nåt midsommar sms, men det räknas inte, så... men det andra är: haha, aa det är du annars vore det illa:) hehe
Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, oftast
Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget at dt. dom är sambo, eller vad dt heter?!
När såg du senast din mamma? för 10 sek sen.
Vilken ögonfärg har du? grön
När vaknade du i dag? 10.45
Vilken är din favoritplats? inte här ialfall
Vilken plats föredrar du minst? skolan
Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis, på en vit strand med nån sweet person ...
Vad skrämde dig om natten som barn? hah, jag vet inte..
Vad fick dig verkligen att skratta senast? en på msn, igår,
Hur stor är din säng? tillräckligt stor.
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? hmm. med. Eftersom jag sover med en stor t-shirt.
Hur många kuddar har du i sängen? 2, förstår inte dom som ska ha typ 80st.
Är du social? ja, ibland så.
Vilken är din favoritglass? vet inte, har inte ens funderat på det 
Vilken är din favoritefterrätt?  nåt sött=)
Tycker du om kinamat? nej, inte min favorit
Tycker du om kaffe? nej!
Vad dricker du till frukost? juice (om jag dricker nåt)
Sover du på någon särskild sida? jag har inte filmat när jag sover, hahha. ÄN!. men fan vilken tråkig film!
Kan du spela poker? japp, jag kan allt.
Tycker du om att mysa/kela? om det är med rätt pers. japp :)
Vill du ha barn? jaa, men inte nu tror jag..
Kan du några andra språk än svenska? ja, 2 st till. (fast ja vill inte påstå att jag kan franska flytande)
Har du någonsin åkt ambulans? nej
Föredrar du havet eller en bassäng? beror på vart jag är..
Vad spenderar du helst pengar på? kläder!
Äger du dyrbara smycken? vad är dyrbart?
Vilket är ditt favoritprogram på tv? IDOL!
Kan du rulla med tungan? mhm.
Vad har du för ringsignal? har ljudlös. men annars har jag väl nån som finns på mobilen.
Flirtar du mycket? ofc ;D
Kan du byta olja på bilen? nej, vem kan det lxm?
Vilken var den senaste boken du läste? 14, till slau
Prenumererar du på någon veckotidning? nope
Dansar du i bilen? hehe, nääe, faktikst inte.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? mix megapol, när Karl kom hem.Annars rix fm4-ever! 
När var du i kyrkan senast? i söndags.Annars är jag inte i kyrkan om jag int måste!
Hur länge har du campat som längst i ett tält? en natt kanske, max!

Hoppas att ni vet hur jag är lite mer nu. Jag är lite knas av mig, hehe :D

//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0