ojojojoj

nej men dom där bilderna Elin la upp skämms jag nästan över, vilka HEMSKA bilder. Spec den första, hur tänkte jag då? Den sista är jag ju lik mig på iafl, tur de så ni inte tror att jag är sverigest största miffo x)

påtal om miffo är jag trött nu, vilket är bra. Ska upp tidigare så jag tänkte släcka ner nu och läsa i lugn och ro spela spel på mobilen och bara chilla tills jag somnar. Skulle ha vänt på dygnet lite idag istället gick jag upp halv1 vilket kanske inte var så bra.
Vi får se om jag somnar snart / senare då, den som lever får se imorgon eller på lördag. För efter boda borg ska vi äta middag hos en av mammas kompisar. JAG VILL INTE. Tycker inte om hennes barn, dom är jobbiga. Det kommer fler dit oxå och dom gillar jag VERKLIGEN inte.
Mamma läser inte det här hoppas jag? Eller gör nån i familjen det? Jazmin, men hon är inte ingift än men hon tillhör nog familjen iafl. Som ett extrasyskon ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

gör så :=)

2009-07-16 @ 22:15:38
URL: http://ssofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0