Sova? & lite för mycket..

Just nu så känner jag mig sjukt trött. Jag vet inte varför... För lite sömn kanske? Eftersom jag har somnat runt 2-halv3 i ngra veckor nu och gått upp mellan 10 och halv 11.. Det är nog lite för lite just nu tror jag...  Men jag kommer väl som vanligt fastna vid youtube eller myspace.... Brukar faktikst vara så, tyvärr!

Nej, nu ska jag inte skriva nåt mer för stunden faktikst. Får se vilket väder det blir imorgon, men uppdaterar ialafall på morgonen imorgon tror jag. Är det sol och 25 grader varmt imorgon när jag vaknar så uppdaterar jag inte. Har jag dött, brutit ett ben eller att huset att brunnit ner(eller upp eller vad fan man säger) då kommer jag med all säkerhet inte uppdatera. Om jag har blivit sjuk kommer jag inte heller skriva nåt...  Undantag om internet inte fungerar.

Hoppas att ni får en helt fantastisk dag, och att ni kikar in här många gånger, så att ni hinner med i alla uppdateringar som sker. Jag är het på tangenterna!  Jag berättade ju i förmidags att A, själva klistermärket med bokstaven börjar slitas ut. Efter 1 år & 4 månader.. Men jag har sgat att jag vill ha en ny dator i ½ nu så.. Men jag måste spara lite pengar innan också. Köpa skor, kläder. Ja ni vet hur det slutar. Min dröm är ju en Macbook, så ja....  Vi får helt enkelt se hur detta slutar!

Jag la märke till hur långt detta inlägget blev när det egentligen bara skulle ha varit dom första 7 raderna..  Men jaja, jag säger det igen, Ha en sjukt bra dag! Glöm inte uppdateringarna som sker på detta lilla ställe som vi kallar, tvillingbloggen....  hehe ..

Godnatt//Elin♥


nu jävlar ska ni veta hu snäll jag är. Denna bilden är egentligen för gammal för att publiceras... Men det är jag för 1½ år sen eller nåt tror jag... eller 1 år sen... vet inte riktigt .... Inga klagomål nu på att jag ser konstig ut bara.

Kommentarer
Postat av: adina

Ah.. Jag har haft min i typ 7 år så... XD

2009-07-24 @ 01:21:18
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0