Visste du att... ? Del 4!!!

Vi kör en del 4, sen så tror jag att ni vet hur jag är, hoopas ialafall.

-.. Jag älskar, och nu menar jag älskar, glass & jordgubbar. Typ det bästa som finns!!!
-..Jag är blyg när jag träffar någon för första gången. Inte alltid, men det beror på personen jag träffar också..
-..Jag och min bror har en liten "pakt" mot Hanna. Skit kul är det!
-.. Jag oftast har lättare att få kontakt med killar, vet inte varför. Det är bara så. Kanske för att jag har världens bästa killkompis? Tror det =)
-..Jag är en minut äldre än Hanna...
-..Jag är världens mest skadeglada(heter det så?) person!!! 


Håller på att lägga in bilderna på datorn, men skickar sms samtidigt så det går ju i snigelfart typ ^^..


//Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0