090608

Heeeeeej :D

Nu är det bara 4 dagar kvar, äntligen !!!!
Men skolan är inte alls jobbig just nu. Idag har jag spelat spel & ätit glass....

Dock sov jag bara 6-6½ timme inatt, så jag har varit trött. men jag överlever...
Imorgon så ska min klass till ett ställe som heter Bomstad, där man typ, badar, åker trampbåt, spelar minigolf& beachvolley. Det ska bli kul, jag och en kompis ska ha nästan samma oufit...  Hon kallar mig bitchen på beachen, detta skrattar vi åt :).. Ska försöka ta lite bilder med min mobil oxå :).. 

Sen så hittar jag inte hannas kamera= ingen dagens outfit. Men den som väntar på något bra, väntar ALDRIG för länge !!!

Jag kan ju berätta va jag gör :). Jag lyssnar p musik, Marie Picasso faktikst, jag tycker att även hon sjunger rikigt bra, om man ändå hade en sån röst !!!  Jag får inte upp några bilder heller, för att internet lever sitt eget liv.... Tyvärr... Men jag skriver mer sen :)

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0