090621

Hejsan.

Jag måste börja med att säga att mitt sockersug tar över mitt liv snart, haha. Det är inte sant dette jue...  Men det är bara att hålla sig på mattan med godsaker så kanske det blir bättre. Jag hade faktikst "godislov" från 31/1-08till 31/1-09, det är nog bland det smartaste och svåraste jag har gjort. Fattar inte ens att jag klarade det...  Jag är nog så söt att ag inte behöver godis egentligen?! haha, nejdå...

Där har vi också en sak, tjejer vågar oftast inte erkänna att dom är fina, även fast dom är det. Man vill kanske inte verka för självsäker, och säga att man faktikst tkr att man inte är ful..  Men alla bär så skönhet, antingen inre eller yttre.


Idag har jag ialafall ridit, skönt som fan va det. Vi tog en liten tur på ridbanan också. Gallopp, hääärligt. Men jobbigt måste jag säga. Fotboll vart det också... Inte har jag tagit några bilder heller, och uppdateringen har väl inte heller varit den bästa, men det har ju sina förklaringar. Det blir bättre ikväll jag kan lova :D

Har inget bättre att skriva för tillfället.
// Elin♥


Bild från i somras, på väg hem från Göteborg, jag gillar den på nåt vis :D

Har ni gjort kul dag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0