090624

Heej :D

Jag hinnr skriva ett litet inlägg innnan jag åker. Idag har det vart sol, som vanligt typ. Men vad hände kl 2.?! Det blev moln, vart kom dom ifrån lixom? Så nu är det molnigt här, mindre kul. Just nu så sitter jag och ser på tv, nåt på tv4 fakta.  Jag väntar på att Idol ska börja, men hinner bara se lite :(. Jag som älskar idol!!!

Inatt har jag fått sova iaf, men jag vaknar runt 6 varje morgon. Jag vet inte varför. Men det är sol ute redan då. För övrigt så är jag väldigt trött.

Hanna har åkt till stan med en kompis, vi kommer komma hem sammtidigt ikväll, så vi uppdaterar er då vad som har hänt under dagen.  Nu börjar okänd diagnos också. hahah. Jag blir lite rädd när jag ser på det, för att om man har känt samma sak själv. Eller så är det jag som är orolig av mig. 


Hörs senare.


// Elin♥


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

tråkigt med moln :/ här har det varit molnfritt och varmt hela dagen :D



sv: ja visst är det ^^

2009-06-24 @ 15:27:55
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0