Äntligen!

Såå nu är mitt internet som det ska igen, så nu jäkar ska det skrivas. Tror jag..

Idag har vi ju varit hos en kompis till mamma. Hon bor vanligtvis i USA, men är här i sverige på sommaren. Dock bara 2 veckor denna gången. Jag & Hanna badade i hennes pool, och sen så låg vi och stekte i solen. Hanna orkade inte ligga där så länge men. Vi hade tävling oxå, i poolen. Vem som kunde komma längst genom att bara skjuta ifrån från kanten. Hanna vann, men jag har ju simmat längre och va bättre (hoppas att jag fortfarande är!), men det va ju ett tag sen så....  Jag hann med att spela lite fotboll men hennes son också, tror att han är 8 år. Killen är tvåspråkig också, men han snackar typ bara amerikanska/engelska, så det va bara att snacka på med honom. Men man kan prata svenska med honom, men han svarar på amerikanska/engelska.

Annars så har det inte hänt så mycket. Vi tog lite kort oxå, men bara lite. Så förvänta er inget stort, hehe. Färg har jag fått oxå, najjs är det. Jag ska kolla runt lite på nätet om det finns nåt kul att skriva om..

Alla har ju redan skrivit om M.J, så jag ska inte säga så mycket om det, tror jag ialafall. Tycker bara att det är hemskt, jag tror inte att man förstår vissa saker. Inatt när jag såg det så trodde jag att det va ett skämt!

// Elin♥


Bilden är från igår. När jag stekte, som vanligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0