Att vakna upp ur en dröm..

Jaa. nu menar jag inte som det låter riktigt..


Jag sa ju tidigare att jag trodde att jag drömde när jag läste om Michael Jackson, jag hann bara tänka. Why? Varför just han? Sen gnuggade jag mig i ögonen för att se om det verkligen va sant, och det va det ju... Jag tänkte/tänker samma sak när jag läser om Therese. Men när jag läser om henne, så hugger det tag i mig. Hon va ju trots allt bara ett år äldre än mig.. Detta kan ju lika gärna hända mig och mina kompisar. Hennes kompisar kan inte heller ta trott att det va sant när dom fick beskedet att hon va död. Lika så Michaels barn & annhöriga.

Skulle nån av mina kompisar dö i flygolycka , bli mördad eller whatever det är, jag skulle inte tro att det va sant. Hon/han är ju alltid här med mig, varför ska hon/han försvinna för? Kan det inte vara nån svältande gammal tant i afrika istället? (inte för att det heller är bra men) 
Man ska inte glömma att vänner kanske finns för en, så man ser dom. Men egentligen, finns du i deras hjärta? För hjärtat försvinner ALDRIG, men det kanske tanken på din vän gör? Hjärtat sitter där det sitter,och där kan ingen ändra din åsikt. Din vän kanske du aldrig mer träffar, men hon/han är alltid med dig inombords. Glöm aldrig det!!!

Nu blev det ett sånt där allvarligt inlägg igen...  Jag skriver mer sen =)

// Elin♥


Haha, lovely Johanna. Hon är bland dom bästa  man kan ha. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0