Bilder

Nu ska ni få lite bilder, från igår och idag. Bilderna från igår är inte alls roliga =). hahaha  , men ialafall..


Vi börjar med en bild som visar att det va stålande sol...

... Så jag behövde mina glajjor, jag ser lite störd ut men det får ni leva med.



mina ben ville oxå ha sol på sig, haha. Det högra benet ser lite konstigt ut, hahaha. Eller inte lite konstigt  vääääldigt konstigt...

Så tar vi dagens bilder då..


Upps här hade jag slagit en strike....


.. Min kompis ville inte vara sämre, så hon tog saken i egna händer. Men hon slog strike gången efter mig=)
Kolla ungen i bakrunden, lite som Lotta på Bråkmakargatan. hahha, jag tkr att det ser sjukt kul ut....

Jag måste avsluta med en bild som jag tycker att mina ögon säger hela bilden med, En blick kan säga mer än 1000 ord...



Skriver mer sen, när min hjärna kommer igång =). hhaha


// Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0