Fotboll !

Jaa, så är läget just nu....


Jag sitter med, Hanna, Karl, Jakob & Jazmin och ser på fotboll just nu, tyvärr går det ju inte så bra men...


Jag hinner dess värreinte lägga in bilder på klänningen som jag köpte igår, tog även en bild på dagens outfit idag... Alltså det jag hade på mig idag.... 

Imorgon blir det till stallet, då mamma ska rida och även jag och hanna , såklart... Sen på eftermioddagen så blir det fotboll, igen...  Jag börjar bli en riktigt snäll lillasyster och kollar på Karls matcher....


Efter matchen (sverige-danmark) så blir det kanske vattenpipa, men bara kanske....  Vi hörs kanske senare... 


Jag lovar även att uppdatera bättre till veckan som kommer..


// Elin


....  Bild från förra sommaren..
Detta är en bild från förra sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0