Grattis !

Jag tänker göra som så många andra gratta StinaLee.
Så, grattis till magen Stina! Jag tror du kommer bli en bra mamma. Och grattis Bobby :)
Jag har faktiskt misstänkt det lite för nu på dom senaste bilderna har hon inte lyckts dölja det så jätte bra.
Men jag hoppas att hon fortsätter med bloggen, men inte lika mycket !

Jag och Elin är nyss hemkomna från stallet och ett härligt ridpass idag igen! Nu får det bli uteritter känner jag, så mycket som hästarna har blibit tränade ;)

Tro det eller ej, ska iväg på fotboll sen igen. Men det är ett annat lag men inom samma förening.

Om någon undrar varför det inte kommer så mcyket bilder är för jag sitter nästan bara på mammas dator nu. För min är helt fucked up !
ELIN får stå för bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0