i see

Jag ser allt att ni blir lite fler läsare, men det vore skoj om någon söt kan kommentera ibland :)
Det är det roligaste av allt !

Jag ligger i sängen och vill inte sova än, Elin har nog somnat det är väldigt tyst från hennes rum nämnligen ska ni veta.
Jag skickar iväg ett sms och får svar, det är vad jag gör.
Men ingen rolig är inne på msn, så vad ska man göra ?
jo googla på typ "världens största hund" eller "världens rikaste". Hur kul?

Kan ju säga att allas våran Ingvar Kamprad ligger på 5:e plats bland värdens rikaste :P

hela listan nedan, källa



#NamnFörmögenhetÅlderNationalitetKälla till rikedom
1Bill Gates50,0 miljarder dollar53USA USAMicrosoft
2Warren Buffett37,0 miljarder dollar78USA USABerkshire Hathaway
3Carlos Slim Helú35,0 miljarder dollar69Mexiko MexikoTelmex, América Móvil
4Larry Ellison22,5 miljarder dollar64USA USAOracle
5Ingvar Kamprad22,0 miljarder dollar83Sverige SverigeIKEA
6Karl Albrecht21,5 miljarder dollar89Tyskland TysklandAldi
7Mukesh Ambani19,5 miljarder dollar52Indiens flagga IndienReliance Industries
8Lakshmi Mittal19,3 miljarder dollar59Indiens flagga IndienArcelor Mittal
9Theo Albrecht18,8 miljarder dollar87Tyskland TysklandAldi
10Amancio Ortega18,3 miljarder dollar73Spanien SpanienInditex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0