I väntan på bättre tider eller väder menar jag...

.... Så går jag ifrån datorn nu och lägger mig och lyssnar på musik i sängen.

Jag kanske tar lite bilder imorrn.. Dock vet jag inte om det blir så många men. Det är bättre än ingening. Jag tycker även att jag & Hanna har varit duktiga på att uppdatera er idag. Och jag väntar med spännig på mian kläder som kmmer om MAX 10 dagar, då dom skickas från USA.

Jag kommer även att skriva om en bok som jag håller på att läsa just nu. Har bara kommit 60 sidor, men den kommer nog bli en av dom bästa böckerna som jag har läst, än så länge... Det är så det känns just nu iallafall.
Bästa boken jag har läst är nog Magdalena Graafs självbiogafi, Det ska bli ett sant nöje att döda dig.. Den är väääldigt gripande. Ni som inte har läst den, LÄÄS!. Läs även hennes blogg, det är roligast när hennes son Isak är med, för vi är nästan lika gamla, och ibland så undrar man ju hur det är att leva med en mamma som är kändis.... Han verkar vara rolig ialafall. Ser fram emot när han ska gästblogga,Magdalena har lovat !!!


 Det va allt för mig denna molniga dag..

// Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0