Musikstil

Jaaa, Många har ju en slags musik som man själv gillar lite mer...  Själv så lyssnar jag på väldigt olika musik, men rock är väl kanske minfavorit men endel kan vara bra.... Något som brukar sätta sigi min hjärna är följande, Musik som man skriver själv då musiken blir unik på något vis. Bra sångare &sångerskor brukar också fastna i hjärnan på mig, tex. Janet Leon, dom flesta av hennes låtar sitter som klister i min hjärna. Breakaway, Anymore, Let go & The cover up.... ojojoj... Acapella sång brukar ju oxå vara det bästa som finns med såna som sjunger .... 

Varför tar jag upp detta undrar väl ni nu... Jo. Sebastian Krantz, han va med i Talang 2008 och kom till final. Han skrev alla låtarna själv. Jag har tyckt om hans musik hela tiden, och han sjunger & spelar gitarr riktigt bra! Så nu tänkte jag länka en låt som han & en av hans kompisar har skrivit. Det är lite synd att han inte skriver mer på engelska tycker jag.... 

Tryck här för att komma till låten.. 

// Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0