Nattblogg

Japp. Men nu är det dags att gå & borsta gaddarna, (vrf säger jag gaddarna för? det heter ju faktikst tänder!!!) imorgon när jag vaknar kommer jag vara trött som FAN, jag & Hanna åker nog till stallet imorgon bitti om vi ska bort senare på dagen. Jag kommer inte vara mig själv imorrn tror jag, haha ...


Jaa, det finns nog inte så mycker mer att säga, mer än att jag skulle bli glad om några fler kommenterade!! Vi svarar på allt, jag gör det ialafall=) Och nu börjar jag bli lite trött, drf orkar jag inte tänka på hur man bygger en mening, eller stavning eller nåt annat sånt tjafs, som man pratar om i skolan.. Tredje veckan på sommarlovet är vi inne på nu också, usch, bara 6 veckor kvar =(. Hata skolan!

// Elin ,The Queen !♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas ni solat lagom igår!

2009-06-29 @ 10:16:59
URL: http://metrobloggen.se/EmelieWitt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0