ojoj

jag hinner ju för fan inte skriva något inlägg Elin skriver verkligen hela tiden, ni måste ju hinna läsa oxå. Dfr har inte jag skrivit. haha !
Men nu tänkte jag höra av mig, skiter i om ni inte hinner läsa Elins.

Som ni märkte var jag inte allt för glad över att Helena drig iväg idag och jag kommer ju såklart sakna henne :(.
Men vi hade en heldag på stan igår tillsammans som var mysig.
Jag köpte en klänning/tunika från gina. Har inte tagit en bild på den men jag ska ha den på konfan på söndag så det får bli en outfit då tror jag. Sen köpte jag ett rosa nagellack från märket Mavala som finns att köpa på kicks och affection ex. Ni vet det där som finns i tusen färger med en rund flaska som färgen ligger i. Färgen heter "riga" och är nr 56.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0