Retuscherad/inte retuscherad..

Japp nu kommer mitt utlovad inägg om detta... Föst så vill jag bara säga att jag tkr att det ibland kan vara ganska onödigt att retuschera bilder. Men dom flesta kändisarna vill ju ofta vara så snygga som möjligt.. Har hört att Britney (tror jag att det va?) betalade fotografer för att dom skulle retuschera bilder innan dom publicerades i tidningarna. Nu snackar jag om typ, skvallertidningar.... hmm...  Ibland blir det lite för mycket =)

Här kommer några exemel:

Väldigt stor skillnad om jag får säga det själv...





Inga större fel på henne på bilden till vänster, titta ¨på benen tex. (jämför!!)


Ganska stor skillnad på denna också, måste jag säga...


Också, den klassiska.Som alla visar..


Allt från mig just denna stund. =)

//Elin♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0