Saknaden som är obeskrivlig...

Ni vet Therese som blev mördad? Jag har väl inte tänkt att nåt sånt kan hända mig, så jag har lixom levt vidare...
Men alderles nyss så när jag skulle logga in på blogg.se, så ser jag att denna blogg. Jag kollar på den och tänker.
Fan vilken tur jag har kvar mina vänner, och att det inte hände mig. Hu många tror att ngot sånt där händer en själv? Jag tror att dom som var vänner till henne tänkte innan att något sånt händer inte mig....

Man ska aldrig säga aldrig, glömm aldrig det...

Jag kan ju berätta lite om min dag...
Jag har sett på Idol 2005, då tvn inte fungerade imorse förut så va jag & Hanna i stallet. Det blev en barbacka tur för mig, mkt trevligt...

Dom där personerna med talangen som är upptäckta via internet (dvs, youtube & myspace oftast) kommer se. Några av dom ialafall..

 // Elin♥



En av mina kompisar, jag skrattar bara jag ser denna bilden, Du är saknad<3


Bjuder på en bild på mig själv oxå. I tofsar och allt.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0