Sista för natten & liten Elin....

Nu hade jag tänkt att detta skulle bli mitt sista inlägg för natten, Imorgon så blir det en dag med seg uppdatering. IGEN, men man ska ju njuta av solen. Uppdatering från mig kommer nog runt 8-9 tiden, tror jag. Blir kanske tidigare. Ska steka gärnet imorrn tror jag. 

Jag skrev fel i det förra inlägget om liseberg, utsiktsbilden är UNDER. Men jag skrev det i kommentarena också.

Hoppas att ni får en bra dag, med mycket sol. =)

// Elin♥


En LITEN Elin, här va jag kanske 13 år... haha, Sjukt ju. Men håret va fint då också. Även om jag tycker att jag ser bättre ut nu än då... hahahha xD

Jag tror att Hanna har fler bilder på mig från när vi va mindre, sen har hon massa bilder när jag ser lite konstig ut. Så bli inte för rädda om det dyker upp nån bild där jag ser ut som en uteliggare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0