söndag

Söndag eftermiddag har precis börjat, jag gick upp klockan halv11 idag för att jag och Elin skulle till stallet tidigare så när klockan slog 11 så var häsarna inne. Hur underbart är inte det att man kan åka till hästen när man vill på typ 3min?  Det är bla det som är bra att bo på landet, man kan åka till hästen som ger ett lugn som jag älskar!
Idag är det sol/molnigt det kom en regnskur på våran ridtur men det var över fort, lite fort som våran galopp.

Jag förväntar mig sol och värme till veckan för att rida långturer, jag menar det. Det finns inget bättre. När hästarna är lite slöa för det är varmt och man tar en långtur. wonderful.

Elin springer runt och har snart provar varje plagg i min garderob och i hennes också snart, men nu hittade hon en rosa tunika.
Nu ska jag se på nån dokumentär om orkanen Katrina.


charmig häst det där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0