Stekare & snygging

Japp. nu sitter jag här. Lite smått stressad, pappa sa att han hade sett att det blixtrade. Jag hoopas verkligen att det INTE kommer hit! Men jag tror inte att det gör det..

Idag har jag ialafall solat lite. Gör alltid det på förmidagen, efter att jag har gått upp. En morgon rutin som det så fint heter. Sen tog jag & Hanna dom små hundarna och badade. Jag blir som en mamma när jag har Sluggo (den hunden som är heltvit), han är min lilla gris=). hihi.  Sen så har jag sett på Idol, såklart. Efter det så gjorde Karl & Jakob mat, riktogt goot blev det faktikst. Kanske ska anställa dom som mina kockar?. hahah, eller inte?!  Sedan så bar det iväg och åka båt, jag tycker inte att gummiring är sådär överdrivit jätte kul.
Men båt är min grejj, vill jag lova. Sitta och steka & vara snygg. Det är lixom det jag är bra på, och inte behöver jag anstränga mig heller.=) , hehe..

En i min kalss hade ringt mig, och jag blev rikigt förbannad. Han sa att han hade "ringt fel/råkat ringa". Men säkert säger jag om det!!!.

Skriver mer sen..

Den BÄSTA av dom alla. // Elin♥






gammal bild!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0