Sunshine

Hejsan

Nu sitter jag faktikst ute med datorn, Hanna, Karl & Jazmin hoppar studsmatta. Men jag har inte nån större lust med det just nu.  Har legat och stekt lite idag. Brännan blir bara bättre och bättre, även fast jag inte är alls brun än, men den som väntar på nåt bra väntar aldrig för länge!


Sen ska jag & Hanna till stallet som sagt. Nu tror jag att min dator snart dör av värme, trots att jag sitter i skuggan. 

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra. Värmen gör mig trött & rastlös!!! Imorgon blir det ialfafall konfirmation. Det är väl kankse inte det roligaste man kan gå på, men vad gör man inte för sina vänner?


Nej, nu ska jag återgå till resten av internet, sen så kanske sola lite till...



// Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0