Try to be cool...

Hanna försöker bara vara lika cool som mig ibland, när hon berättade om våran koversation.. Men jag är coolast av alla så, don´t try (H)

Jag har ialafall kommit på vilken låt jag har underskattat, Disturbia, ni vet Rihannas låt ? Den är ju ganksa bra om man tänker efter... 

Jaaa, jag ska snart gå & borsta dom små tänderna, vilktigt så att man inte får hål.. Jag längtar redan till imorrn (idag) när nagellacket ska av, hihi. Det känns som om mina naglar väger TON! Eller hela jag känner mig äcklig & tung, haha. Imorgon sker förvnlingen kan man säga. Exrem makeover..

Jaa, men nu ska jag gå, vi hörs kanske imorrn. Men det kommer ine uppdatering förens på kvällen från min del tror jag. Då jag vill vila lite, men kanske tar jag kort ändå, men min fem stjärniga mobilkamera... 

Jag har ialafall haft en rätt så bra dag idag, med roliga msn konversationer. Vissa personer bara avgudar man att sncka med på msn, för att dom har lixom den humorn och glimten i ögat som krävs... Jag gillart, haha, jag börjr skratta bara jag tänker på det...  Jag hoppas för övrigt på att kunna sova ostört idag, ingen granne som pumpar musik som fan. 

 //  Hon som alla vill va, och killarna vill ha... Ni vet vem =)♥

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

haha wierd :S



tack! :D

2009-06-21 @ 00:08:23
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja man får inte glömma att borsta tänderna.

2009-06-21 @ 09:12:43
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0