Loser och Favorit...

Jag har ingenting att skriva om, ni får säga själva vad det är ni vill veta/läsa om =).

Jag kan ju berätta att vi ska äta majkolvar sen (inte bara det men..) och det är nog en av mina största laster. Ni vet vad gott, med smör & salt på...  Smoothie skulle jag också kunna leva på :) hehe. Jag kan ge er "mitt" lilla recept på hallon&apelsin smoothie, den är jääätte god....

Haha, Jag måste fråga er en sak.... Är ni dåliga förlorare?
Jag är nåt så sjukt dålig förlorare, OM jag förlorar på tv-spel/sällskapsspel så blir jag arg som fan! Men jag tror att tv-spel är snäppet värre, ibland kan jag bli så arg att jag nästan börjar gråta. Jag hoppas och tror att det är adrenalinet som gör det. Detta gäller dock nästan bara Mario Kart...  Men det här gäller inte alltid, bara ibland. Fråga Hanna, ibland så märks det på mig. Men tänk dig själv när du har legat först ett helt race, sen så kommer du typ 2a eller 3a... Det är väl ganska orättvist?!

Jaja, men nu ska jag skriva hur ni ska göra smoothien och vad ni ska göra den på...

2dl Hallon
2.5dl Apelsinjuice
½dl Vaniljyoughurt

Det är det enda som ni behöver!!! Det är bara att lägga allt i mixern och mixa det tills ni tycker att det räcker... Om ni vill ha det lite mer surt eller om ni gillar lite surare smak, så kan ni bara minska lite på juicen och ha i lite mer hallon. Det brukar jag göra. Hanna gillar inte det lika mycket. Smoothien blir lite mer "tjock" då också.

Hoppas att ni gillar det, :D

Jag älskar dom här bilderna så ni får ngra stycken, oxå bjuder jag på en liten bild på Hanna, som man kan fråga sig vad hon gör på bilden. hahha






Här är bilden på Hanna, hon får berätta själv vad hon gör =)


Jag såg att det skulle bli bra väder till veckan också, kanske blir det fler av mina "favoritbilder", alltså nya sådana... Den som lever och läser vidare får se :D


Bild från i måndags, tror jag att det va...haha, Jag ser lite spänd ut.... hmm...

Nu får ni ha det bra, och hjälp va bilder det kom helt plötsligt....
// Elin♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0