Godnatt!

Shit va trött jag är.. Jag vaknade ju 9.20 imorse av att telefonen ringde, och telefonen här uppe va inte kontakten i. Så jag fick springa ner. Hur störande ?

Jag går i tankarna att sova , så är jag utvilad till imorrn, och ser inte ut som ett lik eller nåt.. Ska bättra på brännan lite imorrn oxå.. men inte i ansiktet & på bröstkorgen. För där får jag färg ändå. vare sig jag vill eller inte. Ska vara lite försiktig med benen nu också... Det blir att ha nylonstrumor så att färgen jämnas ut lite., annars så kommer jag ju se helt dum ut imorgon. Hoppas på bra väder imorgon bara, men dt har dt ju stått att det ska bli. Så fuck off SMHI om dt blir molnigt imorrn!

Vi hörs imorrn, jag kommer antagligen inte uppdatera er vad som häder i mitt glamorösa liv förens imorgon kväll. Men ni finns i mina tankar.Alltså ni läsare. Ni som kommenterar, speciellt!!!  hihi.

Jag tar nog kanske lite kort imorrn oxå. Blir bra det. Sov så sött nu(sweet dreams), ni som inte sover..

 //Elin♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

24 grader är ju inte fy skam det heller. Sommarvärme :)

2009-06-24 @ 12:19:25
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0