Vi kör en lista

Eftersom jag inte har bloggat på ett tag så tänkte jag köra en lista, samma som Kenza hade idag. När jag gör listan lyssnar jag på Cry av Mandy Moore :)


1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? la familia, åt nyss mat ju ;)
3. Hur lång är du? 163,5 . (läs: sist jag mätte mig)
4. Vilken var den senaste film du sett? A walk to remember :/
5. Vem ringde du senast? ingen aning och jag har inte mobilen här så..
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ingen aning här heller...
7. Vad är dagens planer? duscha och fixa för imorgon.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsar nästan alltid, tycker inte om att ringa så mycket ;P
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? för typ 1min sen
11. Vilken ögonfärg har du? gröna :)
12. När vaknade du idag? halv8
13. Har du någon gång hittat en katt? nej ;o
14. Vilken är din favoritplats? oj, på ett flygplan påväg någon stans ;P
15. Vilken plats föredrar du minst? dom platser jag inte besöker, antagligen..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning !
17. Vad skrämde dig som barn? ingenting speciellt jag kommer på nu, men att sova själv..
18. Vem fick dig att skratta senast? Johanna x)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vad hette de?
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika, :p
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra xp
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? 0, ingen !
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor eller barfota
26. Är du social? med folk jag känner, ja. Men annars nej.
27. Vilken är din favoritglass? ingen spec, äter nästan alla ;P
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? leva livet!
29. Tycker du om kinamat? funkar
30. Tycker du om kaffe? Nej,
31. Vad dricker du till frukost? ingenting, bara mjölk&flingor
32. Sover du på någon särskild sida? hmm,  alla sidor utom rygg ;P
33. Kan du spela poker? jajjamensan
34. Tycker du om att mysa? bäst i sverige, JA
35. Är du en beroendemänniska? beroende av vad, jag är nog beroende av att veta vart min mobil är ?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? min syster och en kompis
37. Vill du ha barn? jorå,
38. Kan du några andra språk än svenska? Jao
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nix
40. Föredrar du havet eller en pool? båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder&skor, lätt
42. Äger du dyra smycken? nej, har typ massa för 25-300kr :P
43. Har du någon gång testat narkotika? never,
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en glass
45. Vem är den roligaste människan du känner? oj, alla mina vänner är roliga !
46. Välj ett ärr på din kropp? ett jag har på tummen, från stallet
47. Vad har du för ringsignal? Janet Leon- Anymore. Dock ljudlös nu
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? hahah, nej :p
49. Flirtar du mycket? jorå, endel nu mot sommaren
50. Vart togs din profilbild för din blogg?har ingen, men skulle jag ha hade jag nog tagit den själv i mitt rum :p
51. Kan du byta olja på bilen? nixpix
52. Har du fått fortkörningsböter? neee
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ängeln
54. Läser du dagstidningen? ibland så :)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? varannan vecka kommer FRIDA i min brevlåda
56. Dansar du i bilen? njeru ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rixfm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? det var ett tag sen de du
59. När var du i kyrkan senast? nån gång med skolan, på påsk eller nått
60. Vilka personer utmanar du? alla som har lika tråkigt som mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0