Visste du att... ? Del 3

Då tar vi Del 3!


- Jag har tränat simning från att jag va typ 8 till att jag va12 år... dvs. 4 å tränade & tävlade jag. Sen slutade jag för att jag tröttnade...  hehe

- Jag har spelat fotboll oxå, kanske från att jag va 10 till att jag va 12 eller nåt.. Blev tillslut bara att jag slutade. Men ajg gillar ju fortfarande fotboll...

- Jag bär typ alltid grå/svart/vita kläder på hösten & vintern. Jag vet inte varför men det bara blir så..

- Jag bara har legat på sjukhuset en gång, när jag va liten. Jag kunde typ inte andas, dom trodde att jag hade astma. Men det hade/har jag inte...

- Jag har bara brutit ett ben i kroppen. I foten. (tror att jag kan ha brutit handleden också, men ville inte åka in till sjukhuset, nu i efterhan har en kompis sagt att man får mer ont ngra veckor efteråt, men kan oxå få ont i nåt/ngra år efter!!! och jag får ont när jag gör vissa saker)

- Jag (familjen) ska snart åka till Gbg, om allt går som planerat!!! Jag är helt galen, går som på små rosa moln !! hihi

- Jag har en stor hemlighet som bara en till och jag i hela världen vet om!! Och det kommer ALDRIG, och nu menar jag ALDRIG komma ut.. haha. ni gjorde jag ALLA nyfikna... Livet är hårt..


Det va allt från mig för denna gången, skriver mer imorgon(idag). Ska snart gå till sängen, kommer dock kissa på mig typ, har druckigt 1l vatten nu.. hahaha .. Men jag gjorde det bara för att inte få vätskebrist.. Ha det bra i värmen nu bara, men glöm inte att smörja in er.. Annars så vet ni vad som händer...

//Elin♥


Såhär kommer min dag se ut imorgon, om vi inte åker till några kompisar och åker gummiring & sånt.. (efter en båt, om ni inte vet)


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

roligt, vad var roligt? xD

2009-06-29 @ 01:23:38
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0