090530

Heeejsan :D

Jaaa nu har ju jag och Hanna en blogg tillsammans. Dels för att få mer uppdatering och för att dt kan vara lite kul att ha något tillsammans, sen så kanske andra också vill veta hur det är att vara tvilling?

Jag kan ju berätta lite om min dag, eftersom det är dels det ni läsare kommer att få läsa om här, mycket annat smått & gott, såklart...

Jag har varit med min bror och sett på hans fotbollsmatch, dom förlorade tyvärr. Men han gjorde en bra match och gjorde assist... 
Som Hanna skrev förut här så är det vääldigt varmt här i Karlstad idag, men man ska ju inte klaga på värmen nu =D


Jag tycker att ni (få?) som har hittat hit, kan ge förslag om vad ni tycker att VI ska skriva om. Då skulle det bli roligare för er att läsa och lättare för oss att ge er vad ni vill ha...


Nu tänkte jag se om jag hittar nån rolig lista, t.ex. 10 snabba, eller bara en sån där "vanlig" lista. Så att ni lär känna mig lite bättre....

// Elin

Kommentarer
Postat av: E L V I R A

Ni kan ju skriva om er vardag och roliga händelser och så och bilder är alltid kul att ha..och kanske lite skönhets tips eller något:)

2009-05-30 @ 18:43:40
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0