vi kör en lista

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Min älskade vän Johanna ;)
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov som en gris...
3. Vad gjorde du för 30 min sen? lyssnade på musik och chattade
4. Vad hände dig 1993? ingenting, jag fanns inte då. tyvärr
6. Tre ord varför du sist spydde? magsjuka,
7. Vilken färg är din hårborste? grå/svart
8. Vad köpte du sist? godis ;p
9. Vad fick du senast i present? pengar
10. Vilken färg är din dörr? Vit
11. Var förvarar du dina pengar? plånboken, bankkort & på banken
12. Hur var vädret igår? solit & varmt !
13. Vart kramades du sist? johanna :p
14. Vad ser du fram emot? SOMMARLOVET !
15. Vad är 15? min ålder
16. Vilken skostorlek har du? 38
17. Vill du klippa dig? inte nu, om typ 1-2månader ja
18. Är du över 25?
nej
19. Pratar du mycket? ibland så
20. Kollar du på O.C.?
enstaka avsnitt har jag sett
21. Har ditt namn ett "x" i det? neej
22. Känner du någon som heter Steve? inte vad jag vet ? XP
23. Hittar du på egna ord? nej, men uttryck
25. Är du en typiskt svartsjuk person? lite lagomt ;p
26. Vad har du för mobil? En lila sony ericsson
27. Vem ringde du sist? nån trevlig säkert
28. Biter du på naglarna? ibland
29. Har du lockigt hår? nej ;p
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen, vad jag vet ?
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? en väldigt dålig person :p
32. Hur många gånger har du svurit idag? för många antar jag
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? "fan" "fitta", moget jag vet xp
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nej
35. Ska du jobba imorgon? nej, men plugga
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? I don't remember
37. Vad borde du göra nu? sova
38. Har du något smeknamn? hannis bannanis xp
39. Sover du mycket? nej, inte tillräckligt iafl ;p
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? White Chicks ;o
41. Vad ska du göra på lördag? ingen jävla aning
42. När var du ute sist? 1 ½h sen
43. Har du gråtit idag? Nej
44. Är du en glad person? oftast :)
45. Har du roligt nu? Inte värst
46. Vad äter du helst? äter det mesta
47. Vem var du med sist? la familia
48. Vad heter din mamma? Monica
49. Hela ditt namn? skriver inte hela, men Hanna
50. Tycker du om någon just nu? jag tycker om alla fina människor (A)

Kommentarer
Postat av: nathalie

okej:) älskar okså den färgen hoppas du hittar den då:)

2009-05-31 @ 09:05:27
URL: http://nathalieeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0