091120

Heyy :)

Jag har inte varit så vidare på att skriva. Men jag har ju varit i skolan sen på mammas jobb och sist men inte minst hos min underbara frisör!

Vi kan ju börja med skolan. Det va jobbigt, för jag va trött (är trött). Men det gick väl bra, lämnade min novell till en kompis. Hon tyckte att den va bra och så...  Varnade innan för att den skulle vara jätte dålig. hehe :)

Jaja, frisören också... Det finns inte så mycket att säga. Hon tyckte att mitt hår inte alls va slitet och det är väääldigt bra. För det va ett tag sen jag klippte mig. Jätte länge sen. Men alla behöver ju inte toppa håret var 8:e vecka...  Fick lite gulliga lockar. Även mycket beröm för mitt hår. haha ...  herregud alltså...


Nu hade jag tänkt att svara på era SÖTA kommentarer. Sen dricka lite vatten och hämta Hannas cam.. Vad ska ni hitta på ikväll?



en månad till skolan slutar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0