ångest, ångest och trött...

Detta hade ni inte förväntat er va? Inte jag heller faktiskt, eftersom jag vet att jag inte kommer kunna somna imorgon (idag egentligen). Sen på måndag så kommer jag vara som en trött åsna i skolan...

Ialafall, nu gör jag inte så jätte mycket, lyssnar på musik och tänker på hur trött jag är... Skrev in en annan epostadress när jag skulle logga in här...  Sen så har jag fetaste ångesten över skolan..  För jag vet att jag har engelska prov som jag missade när jag hade hjärnskakning, ett no prov på onsdag (eller fredag?), so prov om 2 veckor och utvecklingssamtal!

Underbart, sen så måste jag be mamma ringa så att jag kan klippa mig. För det behövs NU! Sen så tror jag inte jag jag behöver nåt mer?! Kanske påminna att tågbiljetter & hotell till stockholm ska bokas snarast.

När jag ändå pratar om tåg och sånt. Så har jag & en kompis pratat på att åka till ett ställe kanske på jullovet... Jag vet att hon ska åka ialafall, om jag är snäll kanske vi kan åka tillsammans? Men jag måste säga till en annan först och sådär....  Det är långt dit, eller nej det är det inte men...

Annars så sitter jag och skickar lite sms, allt är som vanligt. Funderar på om jag ska plugga imorn, om vi ska åka till stallet på förmidagen?, om jag kommer somna imorn, hur länge jag kan vara vaken?, hur trött jag kommer att vara på måndag?. Då har vi inte ens pratat om tisdag.. Då är det bild... fan i helvetes jävla skit!!!!!

Detta va sista inlägget för mig, just nu... Får se när jag återkommer imorgon. Men att jag gör det är säkert. Kanske på eftermidagen, eller nåt..  Hanna kan få underhålla er...  Till veckan har jag förresten 100 saker i luften känns det som, så det kanske inte bli den absolut bästa bloggveckan, men det är ju alltid kul om ni kikar in och kommenterar nåt sött. För det gör jag varje dag på era söta bloggar... 

Ni får sova så underbart sött!
//Elin♥


känner att det har varit ganska mkt ego pics på senaste tiden, så vi kör ett race utan för många såna bilder.. Här har vi från gran canaria 06, tror jag :D Underbart fint!, har många minnen där ifrån. underbart!!!!
(hur många orkade sig ner hit?)


Kommentarer
Postat av: SARA

Tack så mycket! :D

2009-11-01 @ 06:48:06
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: C

Har alltid velat ha en tvilling! Men vad tycker ni om det, är det inte jobbigt när folk tar fel osv?

2009-11-01 @ 10:50:28
URL: http://corneliafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0