efter 10

sådär...

Nu har jag pluggat lite mer. Ska fortsätta när jag har skrivit klart detta inlägget..

Jag såg förresten på "efter tio" idag...  Kenza och Foki va med.. Kissie skulle ha varit där men hon orkade inte gå upp skrev hon i sin blogg.. Men jag tycker väl att om man har sveriges största blogg så kanske man borde pallra sig upp ändå? Man kan väl nästan säga att det är hennes jobb?

Ialafall. Kenza va ialafall bra, de pratade mest med och om henne. Tjejen är ialafall extremt mediatränad. Säger inga summor på hur mycket hon tjänar. blondinbella gjorde ju det när hon va där, men det kan ju sammtidigt vara bra eftersom folk kanske slutar fråga då?! Kenza sa iaf att hon tjänade mer än Isabella.

Foki tycker jag bara har en jobbig röst och upprepar allt som sägs. Har hon inga egna ord eller?! Men för övrigt så va det väl helt okej.

Imorgon blir det ju som sagt bio, men en lång dag innan. Hoppas på att dagen går snabbt ialafall och att utvecklingssamtalet inte blir allt för plågsamt och tråkigt och självklart att so provet går bra!

//Elin♥


skicka även en söt kommentar i Sofias blogg. Hon är en helt fantastisk människa! Borde finnas fler av henne. (hon hade även konsert idag, så varför inte skicka en "hoppas-att-det-gick-bra" kommentar?!


Kommentarer
Postat av: ceeline@

Svar: va bra då :)

tack, det är det nog :]

2009-11-12 @ 22:03:16
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0