en gång för längesedan



jag har verkligen inget kul att skriva. Inte mer än att jag STÖR mig på mitt matteprov och novellen.. Sen så ska vi stå och snacka om nåt från och med nästa tisdag, vi får välja helt själva.. Vad ska jag berätta om?!

Men nu så hade jag ialafall tänkt att slänga mig in i duschen. Jag har bestämt mig för att inte vaa uppe längre än halv 11 idag...  Lovar, för jag vill inte vara trött imorgon..

För övrigt så va "mamma till en mördare" inte så bra som jag trodde. Men men... Det funkade ialafall. Lite konstigt att man inte kan komma ihåg den situasionen när man mördade någon. Bara lite få minnen har han, men om han har få. Då kan han väl ha flera?!

Jaja, jag vte inte ialafall...

Nu ska jag gå och bli en ny människa.


haha, long time ago....


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack dsm :)

2009-11-17 @ 20:19:14
URL: http://insidesara.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: ja det växer som ogräs hahaha (a) :D

dock lär det ju ta ett tag innan det blir så långt och fint som ditt..! :)

2009-11-17 @ 20:20:02
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0