fuldag & en av er

sådär...

hemma IGEN! Ibland blir man lite trött på att åka iväg till stallet, för att sedan komma hem igen 1½/2 timmar senare...  men ialfall...  Gick hyfast bra i stallet, trodde att jag skule få värsdta brytet först. Då tänkte jag genast på nåt kul igen, försökte ialafall..

Nu sitter jag här med ett lite högre blodsocker och ett äpple rikare(även lute nyttiga vitaminer?)...  Min dag har varit en riktig "ful-dag", det började med att jag såg ut som ett svin när jag gick hemifrån.. (tror att alla vet vad jag menar? Sen så blev väl inte skoldagen som jag ville riktigt.. Men slöjden va nice, jag har träslöjd. Bara för att SLIPPA min f.d syslöjdslärare. Jag gillar henne inte alls.. Så det är jag & 3 tjejer till.. Sen så alla killar utom 2 st.. Skönaste gruppen och BÄSTA läraren!

Men ialafall. Nu ska jag svara på era kommentarer. Som minst sagt gör min dag när allting har gått ur min kropp... ALLT!

Sen så hade jag tänkt att fråga EN av er läsare om en sak...  Men jag säger inte vad det är. haha.. Inte än ialafall..  Men ni kommer att märka det..


ungefär sådär kände jag mig idag, inte alls fin! my babe, saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Ubeauty

SV: Taack =), ja visst gör det?



Kram =)

2009-11-24 @ 18:54:40
URL: http://ubeauty.blogg.se/
Postat av: mona

tack! :)

så bra, jodå. samma här :)

2009-11-24 @ 18:57:18
URL: http://monamellblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Ja, visst är dom fina? :D

2009-11-24 @ 19:46:33
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0