gunghäst


fan vilken dålig uppdatering det har varit idag och inte blir det bättre i veckan. Men som jag brukar säga, skolan går före bloggen....  Just nu så är det matteprov på tisdag och läxor på det också, men jag tror ändå att det blir en hyfsat lugn vecka denna veckan... 

Vi har stallet 4 dagar bara, men vi överlever det också! Fick lite söta kommentarer om hästen som jag rider..
Det är ett svenskt halvblod. Så det är ingen liten häst om man säger så...
Hanna rider dock våran häst som vi har på foder...  Han är en liten gunghäst. ahha ;-)


Annars så händer det inte alls mycket. Jag försöker vara trött... Kollar lite på ngra bloggar, svarar på kommentarer och kollar facebook...
Våran ena granne är i colombia ty 2/3 av året och han har sina utelampor TÄNDA!!!! Det lyser in i mitt rum as jobbigt är det...  Rullgardinen räcker inte, herregud alltså...
När jag ska sova så ska det vara tyst, lite kallt och mörkt!!!! punkt! ahha :D

//Elin♥


hehe, jag fick mitt skolkort denna veckan också...  :-)


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

Kan bli kul :)

2009-11-15 @ 21:28:32
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Godnatt =).

2009-11-15 @ 22:15:57
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0