jag lovar...

Godmorgon!


Hahaha, jag nös (nyste, jaja. ni fattar?) nyss...  Tror att det behövdes, hahh. alltså inte så äckligt som det låter, men alltså jag har velat nysa sen igår på bion men har inte lyckats! Det är sjukt jobbigt när man vill sen så går det inte att nysa!

Annars så sitter jag och dricker lite vatten...  Bestämmer mig för att det INTE blir nåt mer godis förens på fredag, och jag LOVAR!!!!!  Förresten så är kanske vatten det bästa som finns?! Typ iaf..
Tror inte att vi ska göra nåt speciellt idag, förutom att vi ska bort sen. Vet inte vilken tid, men ska försöka att uppdatera så gott det går innan dess!
Ska ju skriva några rader om en favoritblogg....  Sen så ska jag kankse tipsa om nån av er läsares bloggar? Tror att jag ska göra det. Vet redan nu vems det blir...  Men det kommer ju fler gånger, så att ingen går lottlös!

Nu ska jag lyssna på lite musik, kolla lite på nätet. Sen börja skriva lite. Vi hörs om nån timme, typ!

//Elin♥


ta mig tillbaka, kanske?!


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

haha min kille kollar alltid in i något ljust, typ en lite starkare lampa eller nått, för att framkalla nysen haha xD

2009-11-14 @ 14:28:54
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0