man kan ju alltid hoppas

SOCKER, hahah...

Jag är så sjukt sugen på godis. Det går snart inte att stoppa mig. Men jag tuggar tuggummi istället, gah.. Detta börjar blir lite jobbigt...  Sen så om jag får klaga lite mer så kan jag ju säga att jag har ont i mina ben... Inte vet jag varför, men det är kanske växtvärk?. hahah. Eller nej, det är det INTE! Man kan ju alltid hoppas..

Tror tyvärr att det är träningsvärk.. Sen så börjar jag bli lite orolig över denna sprutan. Inte vet jag varför, men det är ialafall nåt..  Måste be pappa att få ngra jävla papper oxå...  Får inte glömma det..

För nu så ska jag måla naglarna...  Sen så gå mot sängen, men jag skriver ett inlägg om ½ timme igen typ :)


haha, japp... tummen upp för dt!


mjaa...  det därser sådär ut måste jag säga...  Usch, nu vill jag inte ha godis mer :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0