minst ett besök



Sådär då bejbs...  Nu hade jag tänkt att börja röra mig mot sängen och det är ju alltid ett framsteg...  En vecka med skola väntar. Sen en underbar helg...  Sen en vecka skola...  Efter det väntar STOCKHOLM! here we come!  Sen så efter det så väntar 3 veckor i skolan, sen LOV!!!!!!!!!!!!!!


Ni som har gått ur skolan vet ju vad jag har som väntar.  Ialafall, jag har målat naglarna i en färg nu faktikst. Typ lite rosa är den, måste vänta lite så att det verkligen torkar..

Imorgon så ska jag hem och plugga lite tror jag...  Frågan är bara vad. Franska kankse?! för en gångs skull. Engelska kanske...  Sen så ska jag kolla lite i matteboken..  Vi har elevens val dag imorgon, då får man välja ämnen som man vill jobba med/ligger efter i/ eller nåt annat sånt :) hehe .. 

Ingen jobbig dag, men skolan är jobbig i övrigt..

Nu blir det sängen. Om ni har tråkigt imorgon så kan ni kika in på Simones blogg.. Mycket uppdateringar och bra! Länk finns till vänster vid länkarna.. Där finns även 3 andra bra bloggar! Värda minst ett besök tycker jag!
//Elin♥

(internet är damp, så det går inte att ladda upp bilder)


Kommentarer
Postat av: simone

Rosa naglar, vad sött :D

2009-11-15 @ 23:31:03
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Elinn

Förlåt för sent svar!

Så bra, jodå det är bara bra med mig också.

Ja tack, det kämnns ganska så skönt att få det ur sig!

Har du haft en bra dag hitils då?

Kram

2009-11-16 @ 15:07:57
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0